Saturday, September 13, 2014

LEPAS rindu

Assalamualaikum semua...
Salam Sabtu semuanya.Semalam Sarah dah update kan??Actually sekarng ni busy dengan exam akhir tahun.Banyak sangat nak kena catchup. Dengan subjek add math dan fizik yang apa entah.Haih...
Hari tu form 5 trial kan??
Ranking diorag dah keluar di sekolah saya.So,saya tengok ranking CRUSH saya.WOWWWWW!!!!!!!!tinggi betol.TAk sangka pulak dia sebijak tu.Dia agak lemah FIZIK tapi tinggi MATH dan ADD MATH~
So,saya nak la dapat tinggi cam dia.Dalam erti kata lain nak la setanding dia.BTW my mom tu bijak bab-bab MATH dan ADD MATH ni.SO taknak la malukan dia.DAh la mid year xam arytuh dapat FAIL.
OK,cukup pasal exam.NAik bulu roma menulisnya.
Skarang ni kan cuti seminggu kan?Memandangkan lepas ni saya akan busy dan maybe takkan sempat nak update blog pom.
SO,dengan ini saya mencabar diri saya untuk UPDATE blog 5 hari berturut-turut.AMACAM???

2 comments:

Unknown said...

salam sarah, all the best, smoga dipermudahkan semua urusan..:)

Unknown said...

buat yang terbaik dalam exam...moga berjaya. good luck..