Tuesday, December 24, 2013

Adakah Aku Akan Kehilangan Dia?

Assalamualikum semua..Macam jiwang jew tajuk entry kali ini betul tak?Tapi takdew lah..Sarah ni single forever~Tunggu masa jew untuk nak kahwin!hihihihi-----
Baru-baru ni,SEA Games telah berlangsung dan saya mmg minat giler tengok sukan yang macam ni..Semuanya saya tahu.Sewaktu saya menonton sukan ni,sya telah dengan tidak sengaja meminati Daniel Bego..Bagi sesiapa yang tak kenal,ni ada sedikit informasi tentang dirinya~

Name: Daniel William Henry Bego
Birthday: 18/9/1989 (24 years)
Spoken: Mandarin,English
Born: Sarawak
 
Cantik gila kot body dia

9 Tahun jew beza~Tak jauh sangat..Tapi agamalah masalahnya~Haih..*berangan je lebih*
Minat giler dekat dia sampai phone pun gambar dia..Hhmmm~
Diorang mng emas dalam SEAGames13..Memang saya jealous gile la masa ni ngn Cho Kai Lin~
Bila baca paper 24/12/2013 mmg membuat aq sedih bila mereka mengatakan yg Daniel Bego sudah sampai ke hujung kariernya~UUUUaaaahhhhhhh~
Don't Leave Please~*maaflah saya mengada*


6 comments:

Zayani Zulkiffli said...

die ni banyak mengharumkan nama negara.

Fi said...

Ewahhh .. Haha kalau fiqah ter 'minat' Rozaimi Abd Rahman huhu

nMai SarahMK said...

@Zayani ZulkiffliTu lah~

nMai SarahMK said...

@Afiqah Adzansama la kita~cuma Sarah Daniel Bego!♥

Emira Zaharin said...

Kite suka Bryan Nickson! Cute! Haha :D

nMai SarahMK said...

@Emira ZaharinAWak sama kakak saya..Dia minat giler kat Bryan..