Friday, December 20, 2013

Is There Something?

Sarah update kali ini just saja-saja..Korang nak tahu tak satu fakta tentang diri saya?Sarah ini sebenarnya terlalu medah menangis,kalau ada sesuatu yang menyayat hati memang air mata akan mengalir.
Sarah tak tahu kenapa tapi saya selalu rasa yang saya ini bersendirian dan sebab itulah saya selalu bercakap dengan ciptaan Allah yang lain seperti bulan dan bintang.Diorang cantikkkan?Itulah ciptaan Allah.Setiap kali menonton cerita yang ada part sedih mesti air mata join.Nak buat camnew kena tahan jew la sbb Sarah tak suka kalau parent saya nampak air mata anak dia ni kan?Walaupun iklan,saya memang akan menangis.Mengapa erk?Tapi saya tidak suka tunjukkan air mata dekat orang lain.Sarah akan lebih cepat menangis apabila saya berasa marah,kecewa dan bersalah.Jikalau sedih tak la sebanyak tiga emosi yang tadi tu..Hmmmm tak tahu kenapa..
Sarah akan cuba untuk kuat seboleh yang mungkin!
Tapi,walaupun korang rasa orang yang cepat menangis ni manja,mengada-ngada tu korang punya pasal sebab kitorang ni dah cuba menahan dan dah cuba jadi kuat tapi kami sudah tidak tahan..Untuk menahan air mata itu terlalu sukar untuk kami..Tapi kami selalu cuba..Lagipun Rasulullah SAW pun mudah menangis~



No comments: